MUĞLA / MENTEŞE - TOKİ Şehit Jandarma Yarbay Alim Yılmaz Ortaokulu

Haberler

Kas

6-A ve 6-B sınıfı velilerimizden Ömer ŞAHİN, Mustafa TOPÇU, Seçil TOPÇU, Derya KÜÇÜKLER ve İbrahim KÜÇÜKLER 06.11.2022 tarihi pazar günü 6-A ve 6-B sınıfımızın duvarlarını boyamak üzere biraraya geldiler. Velilerimize ve sınıf rehber öğretmenlerimiz Süleyman TÜLÜ ile Fatma S. CEYLAN'a emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.

04.11.2022 tarihinde 8.sınıf öğrencilerimizle beraber lise ziyaretlerinde bulunduk. Öğrencilerimizle beraber 75.Yıl Fen Lisesi, Menteşe Anadolu Lisesi ve Güzel Sanatlar Lisesi'ni gezdik. Gezdiğimiz liselerde rehber öğretmenlerimiz bize okullarını tanıttılar. Öğrencilerimiz merak ettikleri soruları sorarak liseler hakkında bilgi sahibi oldular. Gezide emeği geçen idarecilerimize, lise rehber öğretmenlerimize, okulumuz rehber öğretmeni Özay Küçük'e ve bizlere gezi sırasında eşlik eden Adile Özalan ve Zeynep Koyuncu öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

Okulumuzda düzenli olarak deneme sınavları yapılmakta olup son yapılan Okyanus Yayınları deneme sınavında ilk 10'a giren öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarılarının devamını diliyoruz.

1. Muhsin Alp ÇELİKEL
  9. Berra Gül ÖZTÜRK
  10. Eylül Deniz EKİZ

Kas

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında yapılan oryantiring etkinliğinde okulumuz öğrencileri dereceye girdiler.

1. Musab Yasin SEZER
  2. Deniz AVCI
  3. Ulaş AVCI
  4. Kaan KOÇAK

Öğrencilerimizi mücadelelerinden ötürü kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Kas

5-B sınıfı velilerimizden Feriştah KÖSE, Nihan GÜNLÜ, Ayhan KÖSE, Mehmet ÖLMEZ, Mehmet HEKİM ve Çağrı ERKAN 30.10.2022 tarihi pazar günü 5-B sınıfımızın duvarlarını boyamak üzere biraraya geldiler. Velilerimize ve sınıf rehber öğretmenimiz Seher ALTUN'a emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.

Ekm

2021-2022 Eğitim-Öğretim yılında okulumuzda okuyan ve şu anda Muğla Fen Lisesi'nde öğrenimine devam etmekte olan Dicle Duru TUNCAY isimli öğrencimizle Mezuniyet Buluşma Etkinlikleri kapsamında biraraya geldik. Dicle ile beraber bu yıl LGS sınavına girecek olan 8.sınıflarımızı ziyaret ettik. Öğrencilerimiz Dicle ile sohbet ederek merak ettikleri soruları sordular. Fen Lisesi'nin nasıl olduğunu, oraya girebilmek için neler yapmaları gerektiğini, ne kadar süre ders çalışmaları gerektiğini, hangi yöntemlerle ders çalışmaları gerektiği vb. pek çok konudaki sorularını Dicle aracılığıyla çözüme kavuşturdular. Bu yıl LGS'ye girecek olan öğrencilerimize yol gösterdiği ve okulumuzu tekrar ziyarette bulunduğu için Dicle'ye teşekkürlerimizi sunuyor, başarılarının devam etmesini diliyoruz. Bu yıl LGS'ye girecek olan öğrencilerimizin de güzel bir çalışma ile başarılı bir sene geçirmelerini diliyoruz.

5-A sınıfı velilerimizden Murat UYARICI ve Çağdaş KOÇAK  23.10.2022 tarihi pazar günü 5-A sınıfımızın duvarlarını boyamak üzere biraraya geldiler. Velilerimize ve sınıf rehber öğretmenimiz Rahmi ÇİMÇIK'a emeklerinden dolayı teşekkür ederiz.

Ağu

Okulumuz bünyesinde bulunan kantin işletmesinin 5 Yıllık süresi dolduğu için yeniden ihaleye çıkılacaktır. Kantin ihalesine girmek isteyenlerin "Kantin İhale Metni"ni okuyarak belirlenen tarihte ihale yerinde hazır olmaları gerekmektedir.

İhalenin Yapılacağı Yer: Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü

İhalenin Yapılacağı Tarih/Saat: 04.10.2022 Salı günü saat: 11.00

Öğrenci Mevcudu: 665 Öğrenci + 45 Personel

Kantin Alanı: 70 metrekare kapalı alan

Sayın velilerimiz;

Bursluluk sınavına başvuruda bulunup girecek olan öğrencilerimiz için sınav giriş yeri belgeleri http://www.meb.gov.tr/sinavlar/sorgu/Dpy/2022_DPY_GIRIS_YERI_klc71hek06dry42/ adresinde bulunmaktadır. Sınav 4 Eylül 2022 tarihinde saat 10.00'da yapılacaktır. Sınava girecek öğrencilerin 09.30'da sınav yerinde hazır bulunmaları gerekmektedir. Fotoğraflı giriş yeri belgeleri sınava girilecek olan sınıfta hazır bulunacaktır.

Öğrencinin yanında getirmesi gerekenler;

-Nüfus cüzdanı

-Koyu siyah ve yumuşak uçlu kurşun kalem

-Kalemtıraş

-Leke bırakmayan silgi

Ağu

Okul Aile Birliği tarafından alınan karar doğrultusunda 2022-2023 Eğitim-Öğretim Yılında okulumuz öğrencilerinin giyecekleri kıyafetlerin görselleri aşağıda sunulmuştur.

Haz

Projemizde 2021-2022 Eğitim Öğretim yılının 2. Döneminde okulumuzda 7. Sınıflarda öğrenim gören öğrencilerden günlük hayatta karşılaştıkları Fen dersine ait olgu- olayları günlüklerine yazmaları istenmiştir. 3 aylık süreçte yarı yapılandırılmış görüşme ve gözlem teknikleri kullanılmıştır. Sonucunda ise Fen Günlüklerinin öğrencilerin ders tekrarı yapmalarında, Fen Bilimleri dersindeki başarılarının artmasında, ders öğretiminde olumlu sonuçlara ulaşılmıştır.

"Bilişim Sınıfı Olmayan Okul Kalmasın" Projesi kapsamında açılmış olan Bilişim Sınıfı'mızı yenileme çalışmalarımız devam ediyor. Sınıfımızı güzelleştirmek adına yaptığımız bu çalışmamızda emeği geçen başta Görsel Sanatlar öğretmenimiz Simge Sevim DEVRİM'e ve ardından emeği geçen tüm öğrencilerimize teşekkürlerimizi sunuyoruz.

17 Haziran Cuma günü 2021-2022 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencimiz karnelerini alarak yaz tatiline girdi.

Menteşe TOKİ Şehit Jandarma Yarbay Âlim Yılmaz İlkokulu/Ortaokulunda düzenlenen karne törenine, Muğla Valimiz Sayın Orhan TAVLI, Menteşe Kaymakamımız Sayın Mehmet ERİŞ, İl Milli Eğitim Müdürümüz Sayın Emre ÇAY, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcılarımız Sayın Serap AKSEL, Sayın Hasan ARSLAN, Menteşe İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın İdris KÖMÜRCÜ, şube müdürleri ve öğretmenler katıldı.

Muğla Valimiz Sayın Orhan TAVLI ve beraberindeki protokol, sınıfları ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Öğrencilere karnelerini ve hediyelerini takdim eden Sayın Valimiz, tatili en iyi şekilde değerlendirmeleri konusunda tavsiyelerde bulundu. Karne dağıtım töreni, toplu fotoğraf çekimiyle son buldu.

Haz

Okulumuz 6.sınıf öğrencileri ile beraber 2021-2022 Eğitim-Öğretim yılı 2.döneminden itibaren yürütmüş olduğumuz scratch kodlama programında 10 tane çalışmamızın tamamını başarılı bir şekilde tamamlayan öğrencilerimize Bilişim Teknolojileri öğretmenimiz Muratcan YAMAN tarafından scratch sertifikaları dağıtıldı. Öğrencilerimizi güzel çalışmalarından dolayı kutluyor, başarılarının devamını diliyoruz.

Okulumuzda ilk defa bu sene yapılmaya başlanan sınıflar arası bilgi yarışmamızda;

06.06.2022 Pazartesi günü 7.sınıflarımız (7-A, 7-B, 7-C)

07.06.2022 Salı günü 6.sınıflarımız (6-A, 6-B, 6-C)

08.06.2022 Çarşamba günü 5.sınıflarımız (5-A, 5-B) yarıştılar.